voorbereiding - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Loes Clephas - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Loes Clephas - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

30 Mei 2009 | Nederland, Sevenum

Hey allemaal,

Hier alvast een eerste berichtje op deze site. Omdat ik pas vrijdag 22 mei te horen kreeg dat ik was aangenomen om ontwikkelingshulp te gaan doen, moet er veel in korte tijd geregeld worden.

Zo wilde ik een ticket regelen, maar daarvoor moest ik natuurlijk een paspoort hebben. Dat had ik niet, dus snel snel naar het stadhuis in Eindhoven, waar ik 2 uur moest wachten om een paspoort aan te vragen... Dat gaat in Sevenum heel anders :). Dinsdag is het als het goed is binnen en dan kan ik (eindelijk) mijn reis gaan boeken.

Vaccinaties, waarvan de eerste al zeven maanden van te voren gezet worden normaal, krijg ik nu even allemaal in 1 maand! Ach, zei die vrouw die de vaccinaties gaf: Je bent nog jong, je kan het hebben... Ben ik even blij dat ik nog jong ben haha.

En zo nog veel meer. Gister en vandaag heb ik allerlei spulletjes bij de apotheek gehaald, zonnebrandcreme van factor 30 en waterbalonnetjes. Ik hoop dat we in Afrika tijd hebben om daar met wat kinderen mee te gaan spelen.

Ook moet ik nog wat kleren gaan kopen, want ik mag daar niet te laag uitgesneden truitjes aan enz. Het is nogal gelovig waar ik heen ga, dus moet ik er een beetje netjes uitzien :). En zo zijn er nog veel meer "dingetjes" waar ik aan moet denken...

Maar al dat geregel heb ik er zeker voor over, want ik heb er megaveel zin in en kan niet wachten! Nog even 3 weken heel hard studeren en dan zal ik op dinsdag 23 juni tegen de avond vertrekken.

Liefs, Loes

  • 30 Mei 2009 - 10:04

    Carlijn:

    Heeey Loes,

    Leuk dat je deze site gaat bijhouden in Afrika!:) Ben benieuwd naar je verhalen!! XX

  • 30 Mei 2009 - 17:04

    Susan:

    Haa Loes!

    Alvast heeel veel plezier met alle voorbereidingen en denk aan de extra tas voor de kindjes;)

    Xxx Susan

  • 31 Mei 2009 - 00:59

    Joost Louwers:

    Hey loesje

    Vanuit canada ook een goeie reis en veel plezier gewenst. Doe rustig aan. En dan zien we ons eind augustes wel weer een keer....

    xxx

  • 31 Mei 2009 - 09:50

    Martijn (Rode M&M):

    Hey Loes,

    jouw kennende zal het allemaal wel goed komen!! Veel plezier alvast en ik ga je verhalen bijhouden!

    Ciaao Martijn

  • 31 Mei 2009 - 12:01

    Martijn (Gele M&M):

    Heey Loes,

    Leuk dat je deze site bij gaat houden, dan kunnen de achterblijvers meegenieten van jouw verhalen ;)
    Alvast heel veel plezier!

    Haha zie dat de rode M&M me voor was ;P

    xx Martijn

  • 02 Juni 2009 - 20:04

    Ha Loesje:

    kleine kinderen worden groot en nu gaat zij ineens uit vliegen naar Afrika. Ik zal je missen
    groetjes en XXX MOI.

  • 08 Juni 2009 - 14:38

    Christel:

    Hey,

    klinkt echt super. wel irri dat je het zo laat pas weet. dat allemaal regelen in 1 maand + nog studeren is niet nixs. su6 igg met die studeerdagen en veel plezier in afrika.

    Xxx Christel

  • 09 Juni 2009 - 15:12

    Loes:

    heej Loes,
    kei leuk om naar Afrika te mogen,:) ik ben jaloers!!
    heel veel succes en veel plezier en sterkte!
    ik zal je verhalen blijven volgen ;)

  • 09 Juni 2009 - 15:13

    Loes:

    heej Loes,
    kei leuk om naar Afrika te mogen,:) ik ben jaloers!!
    heel veel succes en veel plezier en sterkte!
    ik zal je verhalen blijven volgen ;)

  • 09 Juni 2009 - 15:13

    Loes:

    heej Loes,
    kei leuk om naar Afrika te mogen,:) ik ben jaloers!!
    heel veel succes en veel plezier en sterkte!
    ik zal je verhalen blijven volgen ;)

  • 10 Juni 2009 - 16:29

    Meggie:

    Loezel!

    Nou begint 't op te schieten!
    Leuk dat we je verhalen hier bij kunnen houden (H)

    XXX

  • 10 Juni 2009 - 16:33

    Ellen:

    Bijna, bijna.. Spannend!
    Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen en foto's!
    XX

  • 24 Juni 2009 - 14:14

    Ha Loes:

    We hebben je op het vliegveld wel voorbij zien komen naar de startbaan, maar niet meer op zien stijgen. Buiten op het platform en binnen in het restaurant gingen ze toen sluiten, maar vannacht om 4.00 kregen we van jou een sms-je dat je veilig in Dubai was geland. Hier is verder alles okè. Groetjes en xxx van ons allemaal.

  • 25 Juni 2009 - 07:32

    Je Zus:

    Hee zussie,

    Gelukkig ben je goed aangekomen!! En gelukkig vond je het nu al supervet:-) Ik ga me nu eerst aanmelden voor de e-mailalert!! Superveel succes en fun alvast de eerste dagen!!
    xxx Moniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sevenum

tshepo ya bana (hope for children)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

weer thuis

23 Augustus 2009

De laatste dagen

18 Augustus 2009

vliegen en koeientong

09 Augustus 2009

kerk

06 Augustus 2009

Onze kleine vakantie (en nieuwe foto's)
Loes

Actief sinds 30 Mei 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 48795

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 27 Augustus 2009

tshepo ya bana (hope for children)

Landen bezocht: