eerste dag - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Loes Clephas - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Loes Clephas - WaarBenJij.nu

eerste dag

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

25 Juni 2009 | Nederland, Sevenum

Hey allemaal ;),

Het vliegen was echt superleuk!! En ik had echt een heel mooi uitzicht... in afrika al heel veel gezien omdat Mark, Maartje en ik al meteen de eerste dag een gamedrive gingen maken.. een soort koeien, maar dan groter en met hoorns, een soort rendieren, en een struisvogel dievoor onze auto bleef rennen (die zijn echt groot trouwens!). Jammer genoeg kan ik niet zo lang op internet omdat dat hier erg duur is, dus schrijf ik maar een kort verhaaltje en een beetje onsamenhangend denk ik haha. Verder heb ik al kleine kindjes vermaakt en de avond dat ik hier kwam kregen we lasagne te eten, dus dat was zeeeer relaxt :D haha. Vandaag hadden we rijst (wat we waarschijnlijk heel vaak krijgen). Mark en Christina zijn heel erg aardig en dat is wel relaxt :D. Ik zal binnenkort mijn nummer even hier op de site zetten, want ik heb nu een ander nummer, dus als jullie van plan zijn te sms'en, dan wacht daar maar even op :P haha of vraag even mijn ouders, want die stuur ik het nummer zometeen (heb het nu niet bij me).

Verder is het echt allemaal supermooi hier. 's Nachts is het heel erg koud en overdag gewoon lekker met een blauwe lucht :D.

Zo... nu ben ik weer van internet af :P. Foto's kan ik er helaas ook niet opzetten, want internet is echt te duur... misschien later een keer... (heb al foto's van struisvogel enzo :P en dat ik het allerkleinste babietje op mijn schoot heb liggen).

Liefs, Loes

  • 26 Juni 2009 - 08:21

    Willeke:

    Haa Loes!

    Wat leuk om te lezen dat het je daar bevalt!
    We kwamen gister op een gigantisch slim idee: kun je niet eerst je verhaal in word typen en daarna op internet zetten? (H) Of werkt dat in Afrika anders? Haha..

    Geniet ervan daar!

    xxx

  • 26 Juni 2009 - 09:08

    Bonny:

    Hey Loes,

    Fijn dat alles tot nu goed is gegaan en goed bevalt... En dan ook nog lasagna krijgen.

    Meissie, vermaak je en hoop dat je ondanks dat het internet duur is toch regelmatig iets zal schrijven.

    Groetjes Bonny

  • 27 Juni 2009 - 11:32

    Robin:

    Ha loes! Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt! Ben benieuwd naar de nieuwe verhalen en foto's xxx

  • 28 Juni 2009 - 10:59

    Meggie:

    Yeah lasagne! Haha :D
    Maar echt leuk om te lezen dat het goed met je gaat!
    Susan had jouw stukje al op het terras voorgelezen echt leuk! Ik ga nu snel door naar het volgende berichtje haha
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sevenum

tshepo ya bana (hope for children)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

weer thuis

23 Augustus 2009

De laatste dagen

18 Augustus 2009

vliegen en koeientong

09 Augustus 2009

kerk

06 Augustus 2009

Onze kleine vakantie (en nieuwe foto's)
Loes

Actief sinds 30 Mei 2009
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 48705

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 27 Augustus 2009

tshepo ya bana (hope for children)

Landen bezocht: