echt lief - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Loes Clephas - WaarBenJij.nu echt lief - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Loes Clephas - WaarBenJij.nu

echt lief

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

27 Juni 2009 | Nederland, Sevenum

heyhey,

Er zijn echt heel erg veel lieve kindjes hier en het is echt leuk om met ze te werken. Vanochtend had ik de vroege dienst en die begint om kwart over zes, dus dat was ijskoud en heel vroeg (vannacht was het 2 graden!, dus waarschijnlijk kom ik niet bruin terug haha). Gister zijn we met de vrijwilligers uit gaan eten (ook ijskoud, want daar was geen heater), maar wel heel erg gezellig en lekker (heel zoet). Daarna gingen we bij James (de buren) voor de kachel zitten en dronken we thee met z'n allen en toen was het ongeveer half 2 toen we thuis waren! Oftewel, dat was erg gezellig!

Er zit op dit moment 1 kindje met HIV en 1 kindje die waarschijnlijk HIV heeft... zij wordt volgende week getest en ik hoop echt dat ze niks heeft, want het is echt een raar idee dat ze dan waarschijnlijk geen lang leven zullen leiden. Ook kwam er een kindje thuis vandaag wat niet kan lopen en ik heb samen met hem geoefend op het looprekje en hij vond mij the sweetest auntie hahaha (hier worden alle mensen die geen kinderen hebben auntie genoemd en alle mensen die wel kinderen hebben worden mama genoemd (uit respect)).

Anyway... ik heb al veel gezien en veel luiers verschoond en kindjes in bad gedaan enzo... het is echt leuk om ze dan te zien krijsen en lachen van plezier haha. Ik ben in ieder geval heel erg aan het genieten. Oh ja... vandaag hebben Nanja en ik pannekoeken gebakken voor de kinderen en dat was ook een feest hahaha.

Maar ik ga weer hard aan het werk, want de kindjes zijn alweer uit bed, dus het is weer een beesteboel (oh hier beginnen nu trouwens drie weken vakantie, dus de boys (de grotere jongens) zullen ook veel thuis zijn en binnenkort gaan we een boysnight houden in de volunteerscottage... oftewel: zelfs chips bakken met patatoes en krantenmeppertje doen enzo :D. Dat wordt vast leuk ;).

Veel liefs en tot over twee maanden,

Loes

  • 27 Juni 2009 - 16:51

    Clephaasjes:

    Ha Loes
    Ik had je net proberen t
    te bellen om ong. 18.30, maar kreeg geen gehoor. Je zult vast wel druk bezig zijn met die kleine handenbindertjes. Maar zoals ik nu gelezen heb, heb je het er erg naar je zin en een leuk team van vrijwilligers.
    Hopenlijk is alles goed met het kindje dat nog op HIV getest moet worden. Maar laten we er het beste van hopen. Zo, dat twas het dan weer voor even. Van iedereen de groetjes en tot schrijfs. Groetjes en veel plezier van de Clephaasjes!!!!


  • 28 Juni 2009 - 12:56

    Susan:

    Haa Loes!

    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Wel balen dat je nou nog niet bruin wordt;) haha gelukkig is dat niet het belangrijkste van je hele avontuur:P
    Geniet ervan!
    Xxx Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sevenum

tshepo ya bana (hope for children)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

weer thuis

23 Augustus 2009

De laatste dagen

18 Augustus 2009

vliegen en koeientong

09 Augustus 2009

kerk

06 Augustus 2009

Onze kleine vakantie (en nieuwe foto's)
Loes

Actief sinds 30 Mei 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 48774

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 27 Augustus 2009

tshepo ya bana (hope for children)

Landen bezocht: