zebra en verjaardag - Reisverslag uit Hammanskraal, Zuid-Afrika van Loes Clephas - WaarBenJij.nu zebra en verjaardag - Reisverslag uit Hammanskraal, Zuid-Afrika van Loes Clephas - WaarBenJij.nu

zebra en verjaardag

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

09 Juli 2009 | Zuid-Afrika, Hammanskraal

Hey allemaal,

De afgelopen dagen heb ik vooral veel gewerkt en geslapen. Op dit moment ben ik erg verkouden en heb lichte keelontsteking, dus dat is niet echt tof!
Verder heb ik 3 dagen geleden een zebra op zo'n 30 m afstand gezien toen ik hier in de buurt een stuk aan het joggen was... Echt gaaf! Ook hebben we eergister zebra's gespot 's avonds... Alleen Maartje had een deel van een zebra gezien en ik vroeg welk deel... een zwart of een wit? :P. Het was een wit deel, want het was erg donker haha.
Verder was eergister ook de verjaardag van de gehandicapte jongen die hier zit (hij kan niet lopen). Hij bleef de hele dag maar over de "cake" praten haha en 's avonds hadden jullie echt zijn gezicht moeten zien, zo blij als hij was hahaha. Zelfs de dag erna bleef hij maar bezig over zijn verjaardag. Echt leuk...
Morgen gaan Maartje en ik vliegen en heel misschien ga ik ook naar mama Catherine... Een heel groot weeshuis een stukje verderop.

De donaties van iedereen zal ik ook morgen geven, want dat is het makkelijkste als ik dat contant aan hen geef. Dan weten jullie dat dat goed terecht komt! :D

Heel veel liefs,

Loes

p.s. ik kan maar 10 foto's plaatsen, dus als ik weer wat bijzondere heb zal ik ze wijzigen, maar ze moeten hier betalen per Meg, dus foto's zijn heel duur... tekst valt wel mee en msn ook haha.

xxx

  • 09 Juli 2009 - 11:00

    Moniek:

    Hee zussie,
    Wat een mooie foto's zeg! Doet me goed om je weer ff te zien:-)... En gelukkig gaat alles goed! Ook nog joggen zelfs, haha!! Ik ga weer lekker wachten tot je volgende bericht! X je zus

  • 09 Juli 2009 - 11:07

    M, T, Bob En Daan :

    Hoi Globetrotter we hebben nog niet alles gelezen we gaan dit nog doen streepje voor streepje.
    Heel veel plezier daar en geniet ervan.

  • 09 Juli 2009 - 12:22

    Clephaasjes:

    Ha Loes

    Ik las net , dat jullie wilden gaan vliegen. Of zien jullie ze vliegen, of zien jullie vliegen. Verder heb ik net alles streepje voor streepje zitten lezen, dat duurde wel lang. Dus de arretjescake smaakte naar meer, zoals ik begrijp. Loes, je moet wel niet alleen gaan joggen, want dat vindt ik eng, zeker als je dan ook nog oog in oog komt te staan met een zebra.
    Wil je nog even reageren op de mail? Nog beterschap met je verkoudheid en keelpijn. Hopelijk is het snel weer over. Verder is hier alles oke en wordt het volgende week weer goed weer. Dit was het dan weer voor even Groetjes van ons allemaal en een pootje van Kitty!!!!

  • 09 Juli 2009 - 15:51

    Robin:

    LEUKLEUKLEUK jij zit daar goed op je plek, dat hoor ik wel.
    Ik wacht nu al op je nieuwe berichtje. Dikke kus xxx

  • 12 Juli 2009 - 22:00

    Iseli De Waard:

    hey loes,
    indrukwekkend.. leuk om je verhaaltjes te lezen!! ik zal het zeker blijven bijhouden ;)
    iig veel succes en heel veel plezier!

    xxx iseli

  • 13 Juli 2009 - 11:17

    Marlinde:

    Loesjeee!

    Nou heb ik je alweer gemist op msn :(
    Jammer!
    Heel leuk om nou ook wat foto's bij je verhaaltjes te zien.. Ziet er leuk uit!
    Ik spreek je snel!
    En beterschap he..

    xxx

  • 14 Juli 2009 - 20:04

    Clephaasjes:

    Haa Loes
    Kei super, dat je alle tentamens hebt gehaald.
    Weer een zorg minder voor jou.Hier gaat verder alles zijn gangetje en het is mooi weer. Effe de mail lezen voor je post. Groetjes en tot horen's van de Clephas-clan.

  • 15 Juli 2009 - 20:19

    Arna:

    Hallo Loes
    Hier in Baarlo liggen de zebra`s gewoon op de weg en je kunt er rustig over lopen en dan gebeurt er niets.Gè Mirian en Siem zijn op vakantie in Canada,Ja de Fam.is nogal reislustig.We wachten op verdere wetenswaardigheden van jouw Loes.

    Groetjes Arna-Peter

  • 16 Juli 2009 - 08:23

    Deesje:

    Hee loesje..
    ik hoor dat je het echt goed naar je zin hebt.. ben ik blij om te horen..
    lees graag meer van je verhalen.
    Dikke kus dees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hammanskraal

tshepo ya bana (hope for children)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

weer thuis

23 Augustus 2009

De laatste dagen

18 Augustus 2009

vliegen en koeientong

09 Augustus 2009

kerk

06 Augustus 2009

Onze kleine vakantie (en nieuwe foto's)
Loes

Actief sinds 30 Mei 2009
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 48278

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 27 Augustus 2009

tshepo ya bana (hope for children)

Landen bezocht: