eindelijk giraffen :D:D - Reisverslag uit Hammanskraal, Zuid-Afrika van Loes Clephas - WaarBenJij.nu eindelijk giraffen :D:D - Reisverslag uit Hammanskraal, Zuid-Afrika van Loes Clephas - WaarBenJij.nu

eindelijk giraffen :D:D

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

27 Juli 2009 | Zuid-Afrika, Hammanskraal

Heyhey,

Afgelopen vrijdag had ik mijn day-off en hebben Marthe, Anneloes en ik samen met James (de zoon van Mark) een Game Drive gedaan van 2,5 uur. We hebben giraffen gezien waar we naar toe gelopen zijn en koedoe's (die moet je maar eens opzoeken, want zijn echt grappige beesten haha. De oren van een koala,het gezicht van een kangoeroe en het lichaam tja... van een groot paard ofzo :P). Verder zijn we vrijdag ook naar Derek's gegaan om uit te eten, maar de stroom was overal uitgevallen, dus het personeel daar had lampjes op het hoofd en we hadden nu echt een candle light dinner haha. Ook hier op de farm was de stroom uitgevallen, dus douchen voor het uit eten zat er niet in :P. Bahbah ;).

Verder zijn er op dit moment veel bosbranden hier, dus zodra we rook zien moeten we meteen Mark waarschuwen, want het is hier ontzettend droog waardoor de kans nu erg groot is dat bosbranden ontstaan... Dat is dus best wel oppassen geblazen en gister moest ineens bij ons ook de fire fighter gepakt worden om snel alles te gaan blussen... zolang je er maar op tijd bij bent, komt het allemaal wel goed.

Verder is er goed nieuws voor het meisje wat nog getest moest worden op HIV... ze heeft geen HIV bleek uit te de test, dus dat is heel mooi :D.

Deze week gaan me misschien vliegen, want vorige week ging niet door omdat het te hard waaide, dus ik hoop dat het deze week kan. Volgende week in ieder geval 5 dagen op reis naar Pilanesberg, dus daar heb ik heel erg veel zin in :D.

Liefs en een knuffel,

Loes

  • 27 Juli 2009 - 12:24

    Arna:

    Leuk Loes om te lezen hoe het met je is daar in Africa.Je ziet nog eens wat van de wereld Gè Mirian en Siem zijn weer terug uit Canada
    Morgen is Peter jarig wordt dan 65 en krijgt A.O.W.hahaha.Ik wens je een fijne vakantie als je er even tussen uit gaat
    Groetjes Arna

  • 28 Juli 2009 - 14:46

    Anouk Tom En Maudje :

    Hey Loesje,

    we hebben je site ook gevonden. Mooi dat het zo leuke is in Zuid-Afrika. Hier in Baarlo is alles goed(ook lekker weer). Ik(Tom) heb nu vakantie dus kan lekker met mijn meiden knuffelen. Als je terug bent kom je snel maar eens onze kleine meid bewonderen, is echt een stuk!!!!! Have fun en veel plezier op je mini-vakantie. Groetjes Anouk, Tom en Maudje

  • 28 Juli 2009 - 14:54

    Tom:

    Ik las net nog op je site dat je naar Sun City ging. Daar ben ik ook geweest vond het niet echt een topper (alleen het wild park is wel cool). Dat wou ik je nog even meegeven, maar trek vooral zelf je plan.....Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hammanskraal

tshepo ya bana (hope for children)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

weer thuis

23 Augustus 2009

De laatste dagen

18 Augustus 2009

vliegen en koeientong

09 Augustus 2009

kerk

06 Augustus 2009

Onze kleine vakantie (en nieuwe foto's)
Loes

Actief sinds 30 Mei 2009
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 49509

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 27 Augustus 2009

tshepo ya bana (hope for children)

Landen bezocht: