vliegen en koeientong - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Loes Clephas - WaarBenJij.nu vliegen en koeientong - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Loes Clephas - WaarBenJij.nu

vliegen en koeientong

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

18 Augustus 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hey allemaal,

Gisteren zijn we dan eindelijk gaan vliegen (Anneloes en ik). We zagen giraffen, neushoorns, nijlpaarden enzovoorts en dat was echt gaaf... we zaten gewoon in de buitenlucht met vliegen dus konden de wind langs onze oren voelen :P. Echt megavet :D haha. Verder heb ik gister een stuk koeientong gegeten (echt van tong tot strottenhoofd heb ik het gezien) en ook zag ik een Impala (soort hert) ondersteboven in een kruiwagen hangen met de maag en het hart enzo er al uit en het bloed droop er nog een beetje vanaf. die hadden ze geschoten met pijl en boog, maar ik hoorde net "HOT FOOOOD" dus dat betekent dat ik moet gaan eten ;).

Veel liefs en een dikke knuffel aan degenen die nog altijd mijn verhalen lezen :P.

xxx

  • 18 Augustus 2009 - 17:08

    Joost:

    hey loesje

    Lekker he zo'n koeien tong heb ik ook eens gegeten... haha Maar dat vliegen dat is wel mega vet.... lijkt me... maar over 2 weekjes ben je weer thuis en dan zal ik het wel horen hoe vet het echt was.. tot snel en geniet ze nog he die laatste weekjes

    groetjes

  • 18 Augustus 2009 - 17:23

    Mam:

    Ha Loes
    Gelukkig hebben wij net gegeten, want na het lezen van dit verhaal zou mij de honger echt zijn over gegaam.(bah)
    Ik hoop niet dat je er van uit gaat dat ik ooit een keer koeientong klaar zal maken, want dan laat ik dat jou wel doen ha,ha,ha
    Maar gelukkig voor jou is het er op de valreep nog van gekomen, om in de buitenlucht te gaan vliegen.Maar anders had je over 9 dagen toch gevlogen, maar dan wel overdekt (ha,ha,ha). Loes, I say goodbeye en tot wederhoren's. Groetjes van ons allemaal.

  • 19 Augustus 2009 - 07:25

    Moniek:

    Hee zus,

    Jij liever dan ik, haha...

    Nog 1 weekje... geniet er nog lekker van:-)

    Knuffel, je zussie

  • 19 Augustus 2009 - 16:47

    Martijn Rooijakkers:

    Heeey Loes!

    Leuk dat je nu hebt gevlogen! Nog acht daagjes.. dat zal wel weer wennen worden terug in Nederland dadelijk. Hier wordt het morgen 35 graden :0 Maak er nog een fijne laatste week van!

    xx Martijn

  • 20 Augustus 2009 - 17:09

    Robin:

    Mmmmm jij weet het weer lekker te brengen. Ik zou niet echt heel veel honger meer hebben :P
    Maar vliegen lijkt me ook echt vet, goed dat het er toch nog van gekomen is. Veel plezier nog laatste weekje en tot volgende week!
    liefs xx

  • 21 Augustus 2009 - 18:44

    Meggie:

    Fijn dat je nog aan het vliegen bent toegekomen! Ben benieuwd, heb je er ook foto's van?
    Koeientong hmm, ik kan me echt niet voorstellen hoe het smaakt haha... Denk inderdaad dat mij de honger wel over zou gaan, ook als ik zo'n bloederig beest zou zien hangen brrr..!!
    Gelukkig kun je over een paar daagjes weer de Serumse delicatesse (Li) eten!
    't Schiet nou ook echt op he!
    Geniet die laatste daagjes nog maar en tot snel!! :D
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

tshepo ya bana (hope for children)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

weer thuis

23 Augustus 2009

De laatste dagen

18 Augustus 2009

vliegen en koeientong

09 Augustus 2009

kerk

06 Augustus 2009

Onze kleine vakantie (en nieuwe foto's)
Loes

Actief sinds 30 Mei 2009
Verslag gelezen: 666
Totaal aantal bezoekers 49630

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 27 Augustus 2009

tshepo ya bana (hope for children)

Landen bezocht: