De laatste dagen - Reisverslag uit Hammanskraal, Zuid-Afrika van Loes Clephas - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Hammanskraal, Zuid-Afrika van Loes Clephas - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

23 Augustus 2009 | Zuid-Afrika, Hammanskraal

Hey allemaal,

Dit is waarschijnlijk mijn laatste berichtje nu ik nog in Zuid-Afrika ben... De afgelopen dagen gingen megasnel voorbij en waren erg leuk! Vorige week heb ik veel kunnen fietsen en veel mooie dingen gezien, maar dat kan nu niet meer omdat er neushoorns heel dicht in de buurt zijn. Echt jammer. Verder is Dennis (een indonesische man van 57, maar met de energie van een 18 jarige) hier 2 weken geweest en daar heb ik veel mee gefietst en geouwehoerd... Het is echt heerlijk om hier door de natuur te fietsen en al die wilde beesten te zien en het is ongelooflijk stil en rustig. Ook de sterren hier zijn supermooi omdat je geen lampen hebt enzo... we hebben de milkyway gezien en de schorpioen en je ziet echt megaveel sterren hier :P. Die rust en stilte en die natuur ga ik echt missen als ik weer terug ben in het drukke Nederland denk ik :P.

Verder hebben we afgelopen vrijdag weer een boysnacht gehouden en hebben we pizza gegeten, film gekeken en spelletjes gedaan... ook de laatste keer dat we dat gedaan hebben. Toen ik de jongens 's avonds een dikke knuffel gaf voor het slapen gaan schrok ik wel een beetje van mezelf omdat ik dacht... wow... ik ga jullie echt missen. Maar dat is in ieder geval een goed teken! Ik heb het hier heel erg naar mijn zin gehad en heb het nog steeds naar mijn zin.

Gister kwam trouwens Mark ineens met een slang aanzetten toen wij buiten aan het zonnen waren :P. Heel bruin ben ik trouwens niet geworden want het is niet echt snikheet hier ofzo :P haha. Lekker warm, maar de zon staat redelijk ver weg en soms waait het heel erg hard. Alleen mijn haren zijn bruin geworden ;) haha.

Dit was het eigenlijk wel weer :P. Liefs en tot over 3 dagen...

Loes

  • 23 Augustus 2009 - 15:30

    Meggie:

    Aah, het is allemaal echt snel gegaan, kan me voorstellen dat je die rust daar gaat missen als je weer hier in Nederland terug bent.
    (Mocht je de wilde beesten missen dan kom je maar een keer met Max spelen hehe).
    Nou geniet nog van de laatste dingen, en tot over 3 daagjes! We hebben er zin in om je weer te zien en alle verhalen in 'real life' te horen! :D
    XXX

  • 24 Augustus 2009 - 13:35

    Mam:

    Ha Loes
    Dit zal dan waarschijnlijk het laatste stukje zijn voor dat je daar vertrekt, mocht je nog kans krijgen om dit te lezen
    Doe ze daar allemaal de groetjes van jou ouders, broers en zus. Dat wij het hartstikke leuk vonden voor jou, om dit mee te maken, maar dat wel weer blij zijn om je
    weer terug te zien bij ons. Dan is het hier gedaan met de rust(ha,ha,ha)
    Nee Loes, dit is maar een grapje, we zij echt
    superblij als je er weer
    bent. Hopenlijk gaat het vliegen net zo goed als op de heenreis en dan zien wij jou woensdag weer met veel plezier tegemoet!!!
    Groetjes van ons allemaal

  • 25 Augustus 2009 - 10:00

    Joost:

    Hey loesje

    Gaat snel he 2 maanden...!!! Gingen ze maar zo snel als je op school zit.... Ik ben ook benieuwd om je verhalen in real life te horen, en om de foto's te zien. Ik wens je alvast een goeie terug reis en tot zaterdag....

    xx

  • 26 Augustus 2009 - 15:09

    Martijn:

    Heey Loes!

    Ik weet niet of je dit nog leest voordat je terugkomt maar iig een hele goede reis!
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen :P Ik zie je binnenkort wel weer!

    xx Martijn (R)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hammanskraal

tshepo ya bana (hope for children)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

weer thuis

23 Augustus 2009

De laatste dagen

18 Augustus 2009

vliegen en koeientong

09 Augustus 2009

kerk

06 Augustus 2009

Onze kleine vakantie (en nieuwe foto's)
Loes

Actief sinds 30 Mei 2009
Verslag gelezen: 588
Totaal aantal bezoekers 48772

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 27 Augustus 2009

tshepo ya bana (hope for children)

Landen bezocht: