Afscheidsfeestje in 't Lempke - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Loes Clephas - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje in 't Lempke - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Loes Clephas - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje in 't Lempke

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

19 Juni 2009 | Nederland, Sevenum

Heyhey ;),

Wooooow, ik heb genoten! haha. Wat een feestje was dat! Echt allemaal lieve en gezellige mensen waren naar 't Lempke gekomen en we hebben er een goed feestje van gemaakt denk ik zo :D. Natuurlijk moest ik ook nog even langs de spijker om daar een aantal oudcollega's een hele dikke knuffel te geven en vloog ik ook nog even naar de Kram om daar Kiki en Stan nog even gedag te zeggen omdat ik dat beloofd had.

Mijn baas Tom van 't Lempke had er voor gezorgd dat er borrels te koop waren voor Tshepo ya Bana en Rodney had een poster gemaakt :). En op een gegeven moment kwam mijn broer Tim echt aanzetten met 10 borrels ofzo! whahaa :D. Echt leuk :D. Ik ben benieuwd hoeveel er is opgehaald, maar dat zie ik vandaag :D.

Wel vind ik het echt jammer dat ik glad vergeten ben om mijn fototoestel mee te nemen!! Gelukkig heeft Susan wat foto's gemaakt!

Stiekem komt het nu wel echt dichtbij en het is best raar om gewoon heel veel mensen 2 maanden niet te gaan zien..., maar 2 maandjes is niet zo lang en ik denk dat die echt voorbij gaan vliegen :P. Ik heb er in ieder geval nog steeds heel veel zin in en ga vandaag maar mijn kamer ff leegruimen want van leren komt denk ik niet zo veel :P.

Liefs,

Loes

  • 20 Juni 2009 - 19:20

    Fam Crienen:

    Wij wensen je heel veel sucses in het Afrikaanse ,en hopen dat je er een steentje bij kunt dragen voor het geluk van deze kinderen

    Arna en Peter Crienen

  • 21 Juni 2009 - 11:25

    Willeke:

    Spannend! Het is bijna zo ver... ;)

    Ik weet niet of ik je nog zie.. schoolwerk hier, vergadering daar! Drukdrukdruk.
    In ieder geval eerst heel veel succes nog met je tentamen en dan lekker genieten!

    xxx

  • 21 Juni 2009 - 16:31

    Joost:

    Nouw loes daar ga je bijna.. Wel niet zo slim om je foto toestel te vergeten!! Ik had de foto's graag gezien ;) Vergeet hem maar niet naar Afrika... Tot snel en have fun!!!

  • 22 Juni 2009 - 16:52

    Anouk:

    Loesjeeee nog iets meer dan 24 uur en dan ga je al!! Echt spannend! Heel veel plezier in ieder geval (nog een keer haha!), en we spreken wel even af zodra je terug bent zodat je al je verhalen kwijt kunt haha (en ik ze kan horen natuurlijk ;))..

    Geniet ervan !!
    Xx je mede ik-snij-me-in-mijn-nagel-tijdens-het-scheren genoot haha!

  • 23 Juni 2009 - 07:57

    Robin:

    LOES! nu komt het echt dichtbij he, een fijne dag nog vandaag. En een goede reis helemaal naar afrika! xxxxxxx

  • 23 Juni 2009 - 08:44

    Meggie:

    Heee Loes!

    Ik vond het echt leuk dat ik je vanmorgen nog gezien had!
    Had het er net over hoe raar het was om je 2 maanden niet te zien en toen kwam jij daar ineens aan lopen, echt toevallig! :)

    Het wordt nu wel heel spannend he, de laatste inkopen doen en je kamer leegruimen (hoewel jij er natuurlijk heel 'cool' onder bleef :)).

    Maar nou zal ik je toch echt niet meer zien!
    Heeel veel plezier en succes en wel veel stukjes op de site schrijven he!
    Liefs XXX

  • 23 Juni 2009 - 15:52

    Eva:

    Hej Loes!

    I don't understand a word, but I'm glad I found you!
    How r u? ;)

    Greetings from Slovenia!

  • 25 Juni 2009 - 05:38

    Mam:

    Ik had al een stukje geschreven , maar om "computertechnische"reden is dit mis gegaan.
    We hebben jou nog uitgezwaaid vanaf het estaurant, want het platform ging sluiten en daarna ook het restaurant, dus we hebben jou niet kunnen zien opstijgen.
    Voor de thuisblijvers onder ons: Loes heeft laten weten dat ze goed geland is op Dubai en later in Johannesburg.
    Om 20.00 sávonds heb ik haar aan de lijn gehad en ze voelde zich er al helemaal thuis.
    Groetjes en XXX van ons allemaal!!!!

  • 25 Juni 2009 - 15:30

    Carlijn En Tobias:

    Hoi Loes, fijn om van je moeder te lezen dat je goed aangekomen bent :)

    Ook wij wilden ff aan je doorgeven dat je weer 6 studiepunten binnen hebt. Je hebt voor je laatste tentamen HPP een 6,9! :D:D

    Veel plezier en we hopen snel iets van je te lezen.

    Gr, Carlijn en Tobias

  • 25 Juni 2009 - 17:00

    Rode M&M:

    Heey Loes,

    komende week kan ik je berichten niet lezen.. dus heel veel plezier en succes de eerste week met alles wat je gaat doen.

    Ciaaox

    Martijn

  • 25 Juni 2009 - 17:44

    Pap:

    Hoi Loes,

    Hier is alles naar wens,en bij Judith hebben ze vandaag een zoon erbij gekregen.
    Succes daar en let goed op de kindertjes en jezelf.
    Groeten Pap.

  • 25 Juni 2009 - 17:54

    Susan:

    Haa Loes!

    Ik hoorde dat je goed was aangekomen? Oeeh spannend..ben benieuwd naar je eerste avonturen in Afrika!
    Succes en veel plezier daar!
    Xxx

  • 26 Juni 2009 - 05:37

    Clephaasjes:

    Hoi Loes
    Ik zal even het nieuwe nummer hier neer zetten, voor het geval dat jij niet op internet zou kunnen.
    Het nieuwe nummer van Loes is:0027791853144.
    Groetjes en XXX van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sevenum

tshepo ya bana (hope for children)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

weer thuis

23 Augustus 2009

De laatste dagen

18 Augustus 2009

vliegen en koeientong

09 Augustus 2009

kerk

06 Augustus 2009

Onze kleine vakantie (en nieuwe foto's)
Loes

Actief sinds 30 Mei 2009
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 50823

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 27 Augustus 2009

tshepo ya bana (hope for children)

Landen bezocht: