kerk - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Loes Clephas - WaarBenJij.nu kerk - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Loes Clephas - WaarBenJij.nu

kerk

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

09 Augustus 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vanochtend gingen we naar een echte Afrikaanse kerk. Toen we daar binnenkwamen, waren ze al aan het zingen en aan het dansen en het klonk echt goed! Er werd heel veel Thank you Jesus, gezongen en tijdens het zingen waren er mensen mee aan het zingen, maar waren er ook mensen aan het bidden en schreeuwen naar boven met de handen open en het was echt allemaal heel bijzonder. Zoiets moet je echt een keer gezien hebben... zij zijn ze geweid aan God en aan Jezus dat er sommigen zelfs soms aan het huilen waren! Maartje en ik hebben ook lekker meegedanst en dat was wel leuk. Toen we de kerk uitliepen werd er een rij gevormd en iedereen kon zich even voorstellen en even kletsen en als je iedereen van de rij die er al stond was afgeweest moest je zelf ook in de rij gaan staan... echt een gemoedelijk sfeertje ;). Maar... ik ga lekker in de zon liggen, want het weer is echt steeds beter en ik typ wel weer iets wanneer ik weer leuk nieuws heb :P.

Liefs Loes

• 10 Augustus 2009 - 20:53

Tim:

Heey Zusje!

Eindelijk al je verhalen die ik gemist had weer bijgelezen. Wat heb je toch weer veel meegemaakt.

Heel wat anders als mijn vakantie (zon, zee, strand en bier) ;)

Zal proberen vanuit Korea jou verhaaltjes te blijven volgen!

Greetz,

• 11 Augustus 2009 - 08:34

Arna:

Hoi Loes
    Na je laatste reisverslagen gelezen te hebben ben ik onder de indruk wat je allemaal meemaakt en het zal ongetwijfeld nog veel meer zijn,maar wat je niet onder woorden kunt brengen Kun je zien hoe goed als we het hier hebben waar we ons vaak niet van bewust zijn.ik wens je nog een paar fijne weken
    Groetjes uit het Baarlose
    van
    Arna-Peter

• 13 Augustus 2009 - 13:33

Susan:

Haa Loes!

Mottomme wat een sjieke foto's met de leeuwen en olifanten! Heel wat beter dan onze foto's van draaimolen-schildpadjes en walvissen-in-het-zwembad.
    Nou..geniet van de laaste weken en ben benieuwd hoe bruin je bent geworden;)
    Tot over 2 weken! Xxx Susan

• 13 Augustus 2009 - 15:17

Meggie:

Zo nou ben ik weer bijgelezen!
    Oh ik ben echt verliefd op dat kleine leeuwtje, weet je zeker dat die niet mee kan in je rugzak? Aaah pleeeease? :D
    Maar jij ziet inderdaad heel veel dingen, het enige wat wij hebben gezien onze vakantie was zon, zee, strand, zwembad, uitgaan en 1 dagje Barcelona (hebben toch nog wat cultuur gesnoven hoor!).
    Nou geniet nog maar, nog 2 weekjes!
    XXX

• 14 Augustus 2009 - 12:19

Robin:

Echt supermooie foto's! Ben wel beetje jaloers op jou. Tot snel lieffie xxx

• 14 Augustus 2009 - 16:13

Moetie:

Ha Loes
    Zoals je weet is Tim gisteren vertrokken naar Korea. Het wordt alsmaar leger hier.
    Zijn vlucht is prima verlopen, maar als je hem wilt volgen, kun je naar www.clephas.nl gaan, dan krijg je alvast een eerste indruk.
    Nog 13 dagen en dan zien we jou weer graag tegemoet met heel veel indrukken die je daar allemaal hebt opgedaan.
    Loesje, tot schrijfs of tot horen's en heel veel groetjes van ons allemaal.