wandeling met de boys - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Loes Clephas - WaarBenJij.nu wandeling met de boys - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Loes Clephas - WaarBenJij.nu

wandeling met de boys

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

28 Juni 2009 | Nederland, Sevenum

Pfoeh ik kom net terug van een wandeling met de grotere jongens en weer zagen we een grote struisvogel, dus daar hebben we wat foto's van gemaakt...

Gisteravond zaten we in onze hut en toen kwam ik er achter dat er veel meer kindjes met HIV zijn.. namelijk 4. 1 van de grote jongens (10 jaar) heeft ook HIV en hij is al drie weken erg ziek. Zijn hart slaat vaak heel snel, dus maar hopen dat hij snel beter wordt...

Ik ga alweer ;), want mijn pauze zit er op en ik zag dat mijn ouders het nummer al op de site gezet hebben, dus dat komt goed uit ;).

Liefs, Loes

  • 29 Juni 2009 - 07:04

    Meggie:

    Hihi ik dacht: om de week zal er wel een berichtje op staan
    Maar het is veel vaker!
    Wel erg van die kindjes met HIV, idd hopen dat het beter gaat!
    Fijn dat ze iig wel een lieve 'auntie' hebben ;)
    XXX

  • 30 Juni 2009 - 13:08

    Fleur:

    :)
    Klinkt allemaal erg goed!
    Denk dat je het erg naar je zin zal hebben zo te horen. Hier is het echt maga warm.. We krijgen binnenkort tropisch weer oftewel 32 graden vrijdag :S In ieder geval veel plezier nog daar.. Ben benieuwd naar de foto's!!

    x fleur

  • 30 Juni 2009 - 16:34

    Arna:

    Hallo Loes
    En wij maar denken dat je naar een warm land ging?Zo te lezen heb je het wel naar je zin in het Afrikaanse.Je zult wel gehoord hebben dat Tom en Anouk een dochter hebben.Ze heet Maud,en alles is goed Als je dan leest dat zulke kleine kindjes al Hiv hebben, ben je blij dat Maud gezond is. We blijven wel op de hoogte hoe het jouw de komende tijd vergaat.Nu sluit ik af met de groeten van: Peter en Arna uit Baarlo


  • 30 Juni 2009 - 19:37

    Fvinnzsell:

    hee loesje,

    ben achter je site gekomen via joost. Zal proberen nu en dan op je site te kijken. in ieder geval veel spass nog.

    gr Hans
    ps. er staat dat je huidige locatie nederland is(A)

  • 01 Juli 2009 - 19:17

    Clephaasjes:

    Ik heb zojuist alle nieuwtjes in een briefje vermeld. Ben benieuwd wanneer je die ontvangt. Ik vind het wel eng hoor, om zo'n glibberige slang vast te houden. Maar ja, aangezien jij ook van dieren houdt , zul jij dat vast niet eng vinden. Dit was het dan weer voor even.
    Groetjes van de Clephaasjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sevenum

tshepo ya bana (hope for children)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2009

weer thuis

23 Augustus 2009

De laatste dagen

18 Augustus 2009

vliegen en koeientong

09 Augustus 2009

kerk

06 Augustus 2009

Onze kleine vakantie (en nieuwe foto's)
Loes

Actief sinds 30 Mei 2009
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 51950

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 27 Augustus 2009

tshepo ya bana (hope for children)

Landen bezocht: